This shows you the differences between two versions of the page.
Next revision | Previous revisionLast revisionBoth sides next revision | ||
denik:14_08_27 [2014/08/30 05:25] – created transsib | denik:14_08_27 [2014/09/02 05:27] – transsib | ||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
+ | **Motorkou do Sapy** | ||
+ | |||
+ | **27. 8.** Vstáváme, jdeme vyzvednout zaparkované motorky a zkoušíme... koupil jsem naslepo a motorku vidím poprvé. Vypadá v pohodě a hlavně jde nastartovat, | ||
{{ : | {{ : | ||
{{ : | {{ : | ||
{{ : | {{ : | ||
+ | |||
+ | |||
+ | **28. 8.** Vyrážíme téměř s kuropěním, | ||
+ | |||
{{ : | {{ : | ||
+ | {{ : | ||
{{ : | {{ : | ||
+ | {{ : | ||
+ | {{ : | ||
+ | |||
+ | **29. 8.** Prší a to ne ledajak, pravé monzunové období. Budík máme odvážně na pátou, ale při pohledu z okna odkládáme na další hodinu. Ne, že by pršet přestalo, ale déšť se alespoň trochu zmírnil. Oblékáme na sebe veliké pláštěnky a vyrážíme do deště. Nemusí se to zdát, ale i tak má cesta dobrou atmosféru. Opět stoupáme a nejvíce je to cítit na teplotě, ta může být okolo 18 stupňů, což v mokru a za větru není nic extra - zvlášť na nekryté ruce. Vše naštěstí spravují zastávky na kafe a nám se po pravé straně začínají rýsovat vysoké štíty hor. Po projetí vesnice Kè Cá odbočujeme doprava na přímou cestu do Sapy - nejvýše položenou silnici ve Vietnamu. Na té pokořujeme sedlo pod nejvyšší horou Fansipan měřící 3,143m. Vrcholek se nám bohužel zahlédnout nedaří a nakonec máme i trochu problém s pohledem před sebe, do deště se přidala neprohlédnutelná mlha. Do Sapy je to teď nicméně už jen kousek z kopce a my tak bez větších problémů dorážíme. | ||
+ | |||
+ | Celkově nádherná cesta, déšť nebyl stálý a výhledy vše vynahradily. Čas od času jsme se na cestě potkali s místními sebevrahy - řidiči autobusů, či většími náklaďáky, | ||
+ | |||
+ | {{ : | ||
+ | {{ : | ||
+ | {{ : | ||
+ | {{ : | ||