This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revisionPrevious revisionNext revision | Previous revision | ||
denik:16_10_07 [2016/10/22 07:21] – transsib | denik:16_10_07 [2016/10/30 17:41] (current) – transsib | ||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ====== | + | ====== |
===== Agra ===== | ===== Agra ===== | ||
Line 62: | Line 62: | ||
**16. 10.:** Ještě v Bhopálu vstáváme a vyrážíme hledat autobusy na jih, do velkého města Indore. Radši bychom vlakem, ale ty jsou beznadějně plné a musíme tedy jet delší, ale horší cestou. Nakonec se probojováváme k nádraží na okraji města a obrňujeme trpělivostí. 5 hodin do Indore, přejezd na další autobusové nádraží, 3 hodiny do Dháru a 1 hodina do Mandu, dnešní cílové stanice. Nutno poznamenat, že průvodčí v autobusech jsou maximálně nápomocni a předávají si nás mezi sebou, případně mezi řidiči rikš (tam nám navíc smlouvají ceny pro místní). I přes počet přestupů je cesta bez problémů a do sedmi jsme na místě! | **16. 10.:** Ještě v Bhopálu vstáváme a vyrážíme hledat autobusy na jih, do velkého města Indore. Radši bychom vlakem, ale ty jsou beznadějně plné a musíme tedy jet delší, ale horší cestou. Nakonec se probojováváme k nádraží na okraji města a obrňujeme trpělivostí. 5 hodin do Indore, přejezd na další autobusové nádraží, 3 hodiny do Dháru a 1 hodina do Mandu, dnešní cílové stanice. Nutno poznamenat, že průvodčí v autobusech jsou maximálně nápomocni a předávají si nás mezi sebou, případně mezi řidiči rikš (tam nám navíc smlouvají ceny pro místní). I přes počet přestupů je cesta bez problémů a do sedmi jsme na místě! | ||
- | [[denik: | + | [[denik: |
{{fbc>}} | {{fbc>}} |