User Tools

Site Tools


denik:14_08_18

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
Next revisionBoth sides next revision
denik:14_08_18 [2014/08/20 15:12] transsibdenik:14_08_18 [2014/08/20 15:54] transsib
Line 11: Line 11:
 19/20. 8. Zkouším organizované výlety po okolí Mekongu, stojí něco přes tři stovky a stojí za to. 19. Vyrážíme autobusem do města Cái Bè a odtud po Mekongu dál do vesnic a plovoucích trhovišť, viz fota. Snad jen v itineráři avizovaný cyklovýlet (půl hodinka na kole tam a zpět) mohl být o něco záživnější. :-) Protože je to tu fakt levný, beru podobný výlet i na 20. do tunelů z války o Vietnam u vesnice Cu Chi. Během války tu bylo přes 200km, naší skupině se povedlo překonat celých 100m. Všechno je tu nápadně protiamericko zaměřené a není se čemu divit, doteď jsou vidět krátery po spadaných bombách (bylo jich přes 500 000) a lidé postiženi Agentem Orange a jinými použitými chemikáliemi (přes 78 milionů litrů). O život přišlo 3 miliony vietnamců. 19/20. 8. Zkouším organizované výlety po okolí Mekongu, stojí něco přes tři stovky a stojí za to. 19. Vyrážíme autobusem do města Cái Bè a odtud po Mekongu dál do vesnic a plovoucích trhovišť, viz fota. Snad jen v itineráři avizovaný cyklovýlet (půl hodinka na kole tam a zpět) mohl být o něco záživnější. :-) Protože je to tu fakt levný, beru podobný výlet i na 20. do tunelů z války o Vietnam u vesnice Cu Chi. Během války tu bylo přes 200km, naší skupině se povedlo překonat celých 100m. Všechno je tu nápadně protiamericko zaměřené a není se čemu divit, doteď jsou vidět krátery po spadaných bombách (bylo jich přes 500 000) a lidé postiženi Agentem Orange a jinými použitými chemikáliemi (přes 78 milionů litrů). O život přišlo 3 miliony vietnamců.
  
-Zážitky z obou dní skvělé (v případě tunelů neočekávané) a dokonce nás doprovázel anglicky mluvící průvodce. Večer přejíždím do Danangu a volím nejlevnější dopravu - letecky s Vietjet. Na letišti jsou vidět první náznaky lokální nízkonákladovky, ale zatím vše v pořádku. Drobnější problémy nastávají při čekání na letadlo, kdy jediná informace, kterou se daří získat je "sorry, plane broken". Další (nerozbité) má letět v 9:10, tak snad...+Zážitky z obou dní skvělé (v případě tunelů neočekávané) a dokonce nás doprovázel anglicky mluvící průvodce. Večer přejíždím do Danangu a volím nejlevnější dopravu - letecky s Vietjet. Na letišti jsou vidět první náznaky lokální nízkonákladovky, ale zatím vše v pořádku. Drobnější problémy nastávají při čekání na letadlo, kdy jediná informace, kterou se daří získat je "sorry, plane broken". Další (nerozbité) má letět v 21:10, tak snad... A přece ne, letadlo posunuto na 22:10 a následně prý okolo půlnoci. Že by se přeci jen vlak vyplatil?
  
 +{{ :denik:denik5:sam_2834.jpg?200|}}
 +{{ :denik:denik5:sam_2837.jpg?200|}}
 +{{ :denik:denik5:sam_2846.jpg?200|}}
 +{{ :denik:denik5:sam_2851.jpg?200|}}
 +{{ :denik:denik5:sam_2854.jpg?200|}}
 +{{ :denik:denik5:sam_2858.jpg?200|}}
  
denik/14_08_18.txt · Last modified: 2015/11/25 20:12 by 127.0.0.1